- Întrebări despre produse și comenzi
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Există mai multe posibilități de a găsi produsul dorit:
- Poți căuta produsul dorit prin motorul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.Cauta produse
- Poți folosi meniul principal din homepage, acolo unde sunt listate categoriile de produse. Aici poți găsi produsele grupate după categorie sau beneficiile acestora pentru sănătate.
Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
Da, Comenzionline.antibiotice.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont. Recuperare parola
Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, Actualizare cont , disponibilă în secțiunea Contul meu.
Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.
Pot modifica o comandă lansată sau pot adăuga alte produse?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.
Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.
III. Întrebări generale
Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre produsele care figurează pe site-ul Comenzionline.antibiotice.ro cu status Stoc Indisponibil, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.
Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact. Formular de contact
Cum pot comanda din portofoliul Antibiotice și medicamente OTC sau medicamente RX?
Medicamentele din portofoliul Companiei Antibiotice SA se pot achiziționa astfel:
- Medicamente cu prescripție medicală (RX) - direct din farmaciile fizice
- Medicamente fără prescripție medicală (OTC) - direct din farmaciile fizice sau farmaciile online.
Unde pot trimite o sesizare?
Dacă ai o sesizare legată de o comandă, livrare, plată, erori apărute pe site sau orice altă problemă, poți accesa secțiunea Asistență - Contactează-ne, situată în partea de jos a paginii. Completează formularul cu detaliile sesizării tale, iar noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.
De asemenea, ne poți contacta prin e-mail la suport.comenzi@antibiotice.ro sau la numărul de telefon +40.371.520.144. Te rugăm să incluzi în mesaj o descriere detaliată a problemei, așteptările tale în legătură cu soluționarea acesteia, numele complet și un număr de telefon la care te putem contacta.